przegląd

administrator

Rok szkolny 2019/2020 dobiega końca. Był to jeden z najtrudniejszych okresów w funkcjonowaniu szkól w naszej historii. Zamknięcie edukacji stacjonarnej i wprowadzenie obowiązkowej edukacji zdalnej (na którą nikt nie był przygotowany!) wymagało od Państwa, uczniów i nauczycieli nadzwyczajnego wysiłku. Chcielibyśmy Państwu w tym miejscu bardzo serdecznie podziękować: za zaangażowanie, cierpliwość i wsparcie, jakie udzieliliście uczniom i szkole.

Rok 2020 będzie także wspominany przez wszystkich jako data zmiany siedziby Szkół Społecznych im. Unii Europejskiej w Zamościu. Jest to wydarzenie, na które czekaliśmy od wielu lat! Pomoc rodziców w tym zakresie była, jest i będzie ważna. Dziękujemy Państwu za wsparcie, zaangażowanie, rady, głosy krytyczne czy dyskusyjne. Pomogły one w wyborze rozwiązań optymalnych dla wszystkich stron.

Na zakończenie chcemy serdecznie pogratulować wszystkim uczniom świetnych wyników, a nauczycielom wyrazić wdzięczność za zaangażowanie i włożony wysiłek. Pomimo trudności uczniowie odnieśli wiele sukcesów, a potwierdzeniem tego są nagrody i listy gratulacyjne, które otrzymujemy i wysokie miejsca szkół w rankingach ogólnopolskich. Szczególnie ucieszył nas ranking Newsweek’a, w którym nasze liceum zajęło pierwsze miejsce na Lubelszczyźnie i 19 w Polsce. W tym rankingu po raz pierwszy uwzględniono wysokość Edukacyjnej Wartości Dodanej (miara postępu ucznia w pozyskaniu wiedzy pomiędzy egzaminem po gimnazjum/8 klasie a egzaminem maturalnym), która pokazuje intensywność pracy nauczycieli i uczniów w ramach zajęć regularnych i dodatkowych. Tutaj zajęliśmy 3 miejsce w Polsce!

Życzymy wszystkim uczniom, rodzicom i nauczycielom wspaniałych, zdrowych i bezpiecznych wakacji.

Rozpoczęcie nowego roku szkolnego 1.09.2020, we wtorek, według Pana Premiera, w trybie stacjonarnym. Miejmy nadzieję, że tak będzie.

W imieniu Zarządu Zamojskiego Towarzystwa Oświatowego dyrekcji i grona pedagogicznego.

 

Andrzej Mazurkiewicz

Prezes Zarządu

 

Bogusław Klimczuk

Dyrektor

Kategoria: