start

administrator

Uroczystości rozpoczęcia roku szkolnego 2024/2025 odbędą się w dniu 2 września 2024 r. /poniedziałek/ według poniższego harmonogramu: 

  • 9.30 Szkoła podstawowa (przy dobrej pogodzie część oficjalna odbędzie się na boisku szkolnym a następnie spotkania z wychowawcami w salach),
  • 11.00 Msza Święta w Kościele Parafialnym,
  • 12.00 Liceum (przy dobrej pogodzie część oficjalna odbędzie się na boisku szkolnym a następnie spotkania z wychowawcami w salach).
administrator

I Społeczna Szkoła Podstawowa
im. Unii Europejskiej w Zamościu
ogłasza nabór do
nowo tworzonej klasy 7c.
Zapraszamy.
Kontakt 846396822, 609737411.

administrator

Z przyjemnością informujemy o bardzo dobrych wynikach egzaminów maturalnych 2024. Składamy serdeczne gratulacje dla naszych wychowanków ich rodziców oraz całej kadry pedagogicznej. 

Serdeczne gratulacje i podziękowania!!!

 

 

 

Zestawienie średnich wyników na podstawie danych z SIOEO - 09 lipca 2024 r.

 

przedmiot

 

poziom

średni wynik [%]

I Społeczne LO

Polska

woj. lubelskie

Zamość

j. polski

podstawowy

81 

61  60 61

j. polski

rozszerzony

82

42 42 52

j. angielski

podstawowy

93

78  75 72

j. angielski

rozszerzony

79

62  62 59

matematyka

podstawowy

89

63  63 61

matematyka

rozszerzony

73

33 33 41

fizyka

rozszerzony

61

41 41 50

chemia

rozszerzony

62

45 40 45

biologia

rozszerzony

68

40 40 38

geografia

rozszerzony

 78

41  40 35

historia

rozszerzony

 66

42  41 52

WOS

rozszerzony

75

35 34 38

j. hiszpański

podstawowy

 92

77  75 85

j. niemiecki

rozszerzony

 85

57  52 35

j. łaciński

rozszerzony

 100

47  47 90
administrator

Z ogromną przyjemnością informujemy, że uczniowie naszych klas VIII osiągnęli bardzo dobre wyniki egzaminu ósmoklasisty. Serdeczne gratulacje dla naszych wychowanków ich rodziców oraz całej kadry pedagogicznej.

 

Zestawienie średnich wyników na podstawie danych z www.sioeo.ksdo.gov.pl - 03.07.2024 r.

 ...

Język polski [%]

Matematyka [%]

Język angielski [%]

I Społeczna SP

66

75

88

m. Zamość

65

49 69

województwo

63

51 64

Polska

61

52 66

 

administrator

Wydawanie zaświadczeń o wynikach egzaminu E8 w I Społecznej SP im. Unii Europejskiej w Zamościu

6 lipca 2023 r. /czwartek/ - sekretariat licem (pokój 201) w godzinach 7.30-15.30

 

 

Informacje dla uczniów biorących udział w rekrutacji do klas I liceum

W związku z pojawiającym się informacjami o tym, że szkoły macierzyste zaplanowały wydanie zaświadczeń o wynikach egzaminu w terminach późniejszych niż 6 lipca, informujemy, że w takiej sytuacji prosimy o złożenie w naszej szkole do 7 lipca wydruku o uzyskanych wynikach z serwisu: https://ziu.gov.pl. Oryginał otrzymanego zaświadczenia należy dostarczyć do sekretariatu liceum (pokój 201) w dniu wydania przez szkołę macierzystą.

administrator

14 września /środa/

  • klasy 1-3, godzina 16.00
  • klasy 4-8, godzina 17.00

klasy VIII (sala 322)

  • 17.30 - spotkanie związane z wyjazdem projektowym (Bogusław Klimczuk) 
  • około 18.00 - spotkanie związane z organizacją oraz procedurami dostosowania formy i warunków przeprowadzenia egzaminów E8 w roku szkolnym 2022/2023 (Andrzej Garbacik)

15 września /czwartek/

  • II-IV klasy liceum, godzina 17.00,
  • rodzice klas I, godzina 17.00, sala konferencyjna hotelu "Carskie Koszary", wspólne spotkanie z dyrektorem oraz wychowawcami. Po spotkaniu przejście z wychowawcą na spotkanie klasowe,
  • około 17.30 - spotkanie w sali konferencyjnej hotelu "Carskie Koszary" rodziców uczniów klas maturalnych w sprawie organizacji oraz procedur dostosowania formy i warunków przeprowadzenia egzaminów maturalnych w roku szkolnym 2022/2023 (Andrzej Garbacik)
administrator

Szanowni Państwo,

bardzo prosimy rodziców, opiekunów i uczniów do zarejestrowania się w systemie. Jeżeli przekazaliście Państwo swój adres e-mail w podaniu do szkoły jest już prawdopodobnie wprowadzony do systemu i można wykonać aktywację konta wg poniżej instrukcji.

Jakie czynności należy wykonać, aby otrzymać dostęp do e-dziennika?

  1. Należy przekazać wychowawcy lub sekretarzowi szkoły adres e-mail. Po wprowadzeniu adresu e-mail do bazy użytkowników można rozpocząć aktywację konta użytkownika.
  2. Tworzenie konta wykonuje każdy użytkownik samodzielnie. Rozpoczynamy od wpisania w przeglądarce internetowej adresu https://uonetplus.vulcan.net.pl/zamosc lub kliknięcie ikony e-dziennik na naszej stronie www.unia.zam.pl.
  3. Nazwą użytkownika jest adres mailowy Państwa, który przekazaliście Państwo wychowawcy lub sekretarzowi szkoły. Podczas tworzenia konta na skrzynkę poczty zostanie przysłana wiadomość z linkiem autoryzującym użytkownika
  4. Kolejność rejestracji użytkownika jest opisana i zilustrowana w poniższym poradniku na stronach 1-5 (podrozdział Tworzenie hasła dostępu do witryny UONET+) http://aplikacje.vulcan.pl/uonetplus/jakrozpoczacpracezuonetplus.pdf lub w filmie umieszczonym w linku odsyłającym do instrukcji. (https://str-arch.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-filmy/uonetplus/fup_012-haslo.mp4?_gl=1*my9442*_ga*Nzc2OTMzMjY4LjE1ODcwMzc5MzU.*_ga_XPBK45R2TN*MTY5MzcyNjg5Ny4xNC4xLjE2OTM3MjY5MzYuMjEuMC4w)
administrator

W czwartek 17. czerwca o godz. 10.40 (na czwartej lekcji), w sali gimnastycznej, odbędzie się rozdanie nagród w Międzynarodowym Konkursie Języka Angielskiego 'The Big Challenge'.
Zapraszamy wszystkich uczniów, którzy wzięli udział w edycji 2020 i 2021. Do zobaczenia!

administrator

Uroczystości zakończenia roku szkolnego 2020/2021 odbędą się  w dni 25 czerwca 2021r. /piątek/ wg następującego porządku:

9.00 - uroczyste podsumowanie roku szkolnego 2020/2021 dla klas 0, I-VIII SP - uroczysta akademia, spotkania z wychowawcami  w klasach.

10.00 - Msza Święta z okazji zakończenia roku szkolnego 2020/2021.

11.00 - uroczyste podsumowanie roku szkolnego 2020/2021  dla klas I-II LO - uroczysta akademia, spotkania z wychowawcami  w klasach.

administrator

W dniach 24-26 marca odbędą się w naszym kościele parafialnym rekolekcje z naukami dla dzieci i młodzieży według następującego porządku:

administrator

10 listopada (wtorek) , biologia, godz. 8.00-9.30,  budynek szkoły, sala nr 321

12 listopada (czwartek, język polski, geografia, godz. 8.00-9.30; Aula E budynek nr 54

13 listopada (piątek), matematyka, godz. 8.00-9.30; budynek szkoły, sala nr 321

Uczniowie, biorący udział  w konkursie, powinni być obecni przed wskazaną salą 15 minut przed rozpoczęciem konkursu.

 

administrator

Szkół Społecznych im. Unii Europejskiej w Zamościu

NA CZAS EPIDEMII COVID-19
aktualizacja: 1 września 2020 r.

Biblioteka szkolna w okresie pandemii COVID-19 funkcjonuje na podstawie wytycznych MZ, GIS i MEN. Szczegółowe instrukcje korzystania ze zbiorów oraz procedury bezpieczeństwa są dostępne są na stronie internetowej Biblioteki Narodowej.


Celem procedur jest:

  1. zminimalizowanie zagrożeń zakażenia koronawirusem lub choroby COVID-19;
  2. umożliwienie uczniom dostępu do książek w postaci tradycyjnej, oddanie wypożyczonych pozycji przed okresem kwarantanny woluminów.


§ 1

ZASADY PRZEBYWANIA W BIBLIOTECE

  1. Do pomieszczenia biblioteki szkolnej mogą wejść tylko uczniowie i pracownicy szkoły.
  2. Użytkownik po wejściu do biblioteki zobowiązany jest zdezynfekować dłonie.
  3. W bibliotece należy zachować bezpieczną odległość min. 1,5 m od pozostałych użytkowników oraz personelu biblioteki.
  4. W celu zminimalizowania możliwości zarażenia wirusem w punkcie obsługi czytelnika mogą przebywać w jednym czasie 2 osoby.

§ 2

ZASADY WYPOŻYCZANIA KSIĄŻEK

  1. Wszystkie wypożyczane książki powinny być wcześniej zamówione elektronicznie lub  osobiście.
  2. W celu zamówienia książki należy dokonać jej rezerwacji przy pomocy programu bibliotecznego MOL NET+ dostępnego na stronie internetowej szkoły www.unia.zam.pl. lub osobiście skontaktować się z pracownikiem biblioteki.
  3. W celu odebrania zamówionych książek należy zgłosić się do biblioteki, następnego dnia po złożeniu zamówienia, po godz. 10.00.
  4. Czytelnikom ogranicza się użytkowanie księgozbioru w wolnym dostępie i korzystanie z kącika czytelniczego.
  5. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się skorzystanie z urządzeń elektronicznych (komputerów, drukarek i innych pomocy naukowych wspólnego użytku) przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa sanitarnego (stosowanie jednorazowych rękawiczek i płynu dezynfekującego).

§ 3

ZASADY ZWROTU KSIĄŻEK

  1. Zwracaną książkę należy przedłożyć pracownikowi biblioteki w celu sczytania kodu kreskowego i następnie włożyć do specjalnie oznakowanego pudełka.
  2. Zwracane egzemplarze są poddane 3-dniowej kwarantannie i w tym czasie pozostają wyłączone z wypożyczania.

§ 4

ZASADY POSTĘPOWANIA PRACOWNIKÓW

  1. Bibliotekarz obsługujący użytkowników biblioteki zobowiązany jest do stosowania zasad profilaktyki zdrowotnej, stosowania maseczki ochronnej, dezynfekowania rąk lub zakładania jednorazowych rękawic ochronnych.
  2. W czasie przerwy w bezpośredniej obsłudze użytkowników biblioteki pracownicy prowadzą prace porządkowe ze szczególnym uwzględnieniem ciągów komunikacyjnych: wietrzą salę, przecierają powierzchnie płaskie.
  3. Po zakończeniu obsługi czytelników – na koniec dnia –pracownicy szkoły dezynfekują powierzchnie płaskie i sprzęty w pomieszczeniu biblioteki i zapleczu.
administrator

Przed nami rozpoczęcie nowego roku szkolnego 2020/2021. Wszyscy się cieszymy, że wreszcie po prawie 6 miesiącach znów wrócimy do nauczania stacjonarnego, spotkamy uczniów a szkoła... Nowa Szkoła zacznie żyć... Zanim jednak zabrzmi pierwszy dzwonek (będzie nieco inny, niż dotychczas...), pragniemy przekazać trochę informacji organizacyjnych.

Rozpoczęcie roku szkolnego 1.09.2020:

9.00 Msza Święta w Kościele pw. Św. Michała Archanioła (dla chętnych)

10.00 Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021 dla klasy „0" i klas 1 szkoły podstawowej – spotkanie ogólne Hotel „Koronny" następnie spotkania wychowawcami w klasach

10.00 Rozpoczęcie roku szkolnego w klasach 2-3 szkoły podstawowej – bezpośrednio w klasach,

10.30 Rozpoczęcie roku szkolnego w klasach 4-8 szkoły podstawowej – bezpośrednio w klasach,

11.00 Rozpoczęcie roku szkolnego dla klas 1 liceum – spotkanie ogólne Hotel „Koronny" następnie spotkania z wychowawcami w klasach

11.30 Rozpoczęcie roku szkolnego w klasach 2-3 liceum – bezpośrednio w klasach,

Drzwi Otwarte w Nowej Szkole przed rozpoczęciem Roku Szkolnego 2020/2021
Z uwagi na przepisy COVID 19 od 1 września pobyt na terenie szkół osób nie będących pracownikami zostanie ograniczony do minimum. Wszyscy, którzy chcą zobaczyć nowy obiekt, są zaproszeni do odwiedzenia szkół w piątek 28.08.2020, w godz. 15.30-18.00. Dyrekcja jest w tym czasie do Państwa dyspozycji.

Parkowanie
Z uwagi na trwające prace nad zagospodarowaniem terenu wokół szkoły prosimy o parkowanie na parkingu przy kościele pw. Św. Michała Archanioła. Także w kolejnych dniach po rozpoczęciu roku szkolnego. Szczególnie prosimy o to rodziców klas starszych szkoły podstawowej i liceum. Z parkingu przed szkołą prosimy korzystać wyjątkowo i „na krótko". Od drugiej połowy września powinien ruszyć parking za szkołą i będzie więcej miejsca.

Dowóz dzieci
Linie szkolne ruszą 2 września po trasach sprzed roku. Rodzice, którzy dowożą dzieci do klas 0 i 1 szkoły podstawowej i których dzieci mają trudności w adaptacji będą mogli wejść na teren szkoły (wyjątkowo, w masce, po dezynfekcji rąk). Nalegamy jednak, aby ten pobyt był jak najkrótszy. Rodziców pozostałych klas szkoły podstawowej prosimy o przekazywanie dzieci przy furtce pracownikom i niewchodzenie na teren szkoły. Po południu pracownicy będą odprowadzać dzieci do furtki. (powyższe obostrzenia wynikają z przepisów i wytycznych COVID 19).

Prosimy o podjeżdżanie (rano i po południu) pod szkołę od strony Hotelu „Koronny" i wyjeżdżanie przy starej szkole a następnie kierowanie się w kierunku ul Kamiennej. Zachęcamy do korzystania z parkingu przy kościele – łatwiej będzie wjechać i wyjechać a droga z parkingu do szkoły to 50m.


Kolejne informacje wkrótce...

administrator

Szanowni Rodzice,
szkoła zakupi uczniom w ramach wyprawki pierwszoklasisty podstawowy pakiet podręczników. Informacje o zakupie pozostałych podręczników przekaże Państwu wychowawczyni w dniu rozpoczęcia roku szkolnego.

Dbajmy o środowisko i jednocześnie uczmy oszczędności – ekwipunek powinien być kompletny, ale możemy wykorzystywać rzeczy z poprzedniego roku, jeżeli są jeszcze dobre (np. nożyczki, kredki, temperówki, ołówki, piórniki itd.)

  1. Zeszyty: kratka i 3 linie - 16 kartek (linie i kratki najlepiej w dwóch kolorach)
  2. Bloki:
    - A3 (duże) techniczne: biały i kolorowy
    - A4 (mały) rysunkowy: biały i kolorowy
  3. Teczka z gumką A4
  4. Kredki:
    - ołówkowe (grube i cienkie – 12 kolorów)
    - pastele olejowe (tłuste)
  5. Farby plakatowe 12 kolorów (najlepiej ASTRA) oraz pędzle (cienki i gruby) i kubeczek na wodę
  6. Piórnik:
    - nożyczki
    - temperówka
    - 2 ołówki
    - gumka
    - flamastry
    (pióro będzie potrzebne najwcześniej w grudniu)
  7. Klej w sztyfcie – 5 szt.
  8. Plastelina
  9. Małe karteczki samoprzylepne do zaznaczania stron (mieszczące się w piórniku)
  10. Strój gimnastyczny, buty sportowe
  11. Obuwie na zmianę w worku
administrator

  • piórnik z wyposażeniem (nożyczki, 2 ołówki, flamastry w podstawowych kolorach, temperówka),
  • klej biurowy w sztyfcie 4x,
  • kredki BAMBINO drewniane,
  • kredki PASTELOWE,
  • farby PLAKATOWE (duży zestaw kolorów),
  • plastelina 2x duży zestaw kolorów,
  • modelina 1xduży zestaw kolorów,
  • blok duży techniczny kolorowy 2x,
  • blok duży techniczny biały 2x,
  • blok techniczny biały A4 2x,
  • blok techniczny kolorowy A4 2x,
  • teczka z gumką A4 na prace plastyczne,
  • teczka z gumką A4 na materiały dydaktyczne z j. angielskiego,
  • teczka z gumką A4 na materiały dydaktyczne z j. niemieckiego lub hiszpańskiego,
  • bibuła karbowana 3 dowolne kolory,
  • ZESTAW SPORTOWY – worek z materiału podpisany imiennie do przechowania stroju (biała koszulka z krótkim rękawem, obuwie sportowe, spodenki dowolnego koloru - sportowe).

 

Wszystkie obowiązujące w klasie „0” podręczniki zostaną zamówione z wydawnictw przez nauczycieli uczących. Proponowany na ten rok szkolny pakiet to "Ciekawa zabawa” z wydawnictwa Nowa Era.